CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 7, 2010

Cinta Plastik

Penah tak dengar 'cinta plastik'??
Kadang aku terfikir, cmne org leh ungkapkan perkataan keramat macam SAYANG CINTA KASIH kalau tak betul2 rasa dan bermaksud pada perkataan itu..

Apelah ertinya digula2kan ngan perkataan jiwang asramadana tapi isi nye kosong...
Cinta tak semestinya memiliki...
Aku akur ngan ayat tersebut sbb mmg selalu terjadi...

sayang..sayang...sayang....
sakit jiwa kalau fikir2 kan ttg cinta plastik ni..
berpura-pura! tak jujur!

takpelah.. hari ni hari kamu esok lusa hari aku..
roda ini bulat... akan kebawah juga satu masa nnt...
jangan kata org lain pentingkan diri sendiri kalau kamu pun jadi org yg pentingkan diri sendiri

Berkenalan Berjumpa Bercinta Berpisah ni lumrah kehidupan

Allah ada bersamaku...
walaupun aku tak lah dalam sgt ilmu agama tapi aku yakin Allah akan membantu hambaNya yang tabah dan sabar menghadapi dugaan dan cabaran...
Ikhlas fiza..cuba jadi ikhlas...

Lupakan apa yang dh lalu..
pandang ke hadapan...
ramai yang menghargai dan menyokong dari belakang...

Cinta boleh cari tapi sahabat sejati ssh nak jumpa...
aku sangat bersyukur kerana masih ada ramai BFF yang setia bersahabat ngan aku susah mahupun senang... Terima kasih sahabat2 ku Eza, Jaem, Faiez....

5 comments:

fikaryna said...

pernah alami cinta plastik..

tapi Allah 2 Maha Adil..

cik fiza said...

ryna pun pernah alami? masa kena sangta sakit kan.. tapi sy percaya Allah ada bersama org yg sabar

~nazma said...

true love never leave.. teruskan mencari cinta yang bukan plastik.. =)

ElyaElmo said...

what goes around comes around :)

cik fiza said...

azma : tq my dear fren..

elya : mmg sy sgt setuju ngan ape yg elya ckp..