CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 4, 2010

Kehidupan yang berubah

Salam semua..
Lama sangat dah tak menulis disebabkan bz ngan keje dan juga idea2 tak mau datang..
ntah lah.. skrg ni rasa kurang bermaya..
macam2 dugaan dan masalah yang mendatang..
letih benar rasa otak ni berputar berfikir...

Kadang rasa sunyi tu tak dapat dibendung sebab tak de siapa yang nk berkongsi semua rasa ni..
BFF suma dh jauh2.. keje merantau mencari rezeki...
takpe.. aku masih boleh menempuh dugaan ini...
masih kuat untuk terus berjalan melangkah ke depan..
takde guna menoleh ke belakang lagi..
kena tinggalkan semua kenangan-kenangan walaupun pahit dan manis tu bercampur baur...

Allah lah yang akan membantu ku...

2 comments:

aziezainal said...

babe kamu ok?

sedihnye baca...we are far away from each other dahkan...

even we far away but u know u always have me kan?...love u

cik fiza said...

dear.. mmg sgt terasa bila u and faiez dah far from me.. hidup sgt suram n sedey.. tapi i tahu u selalu ada.. nnt balik sini bgtau ek.. nk jumpa u n faiez.. n citer suma2.. huhuhu love u n always miss u my dear...