CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 7, 2010

Menyusun Tugas

Huaaa sebelum cuti kena la plan dulu pas raya ni tugas ape kena buat..

banyak giler rasanya.. sbb bulan puasa org dh xde mood nk keje jadi ayat biasa nye ialah

" kita bincang lepas raya "

haaa tu la sebabnya lepas raya bersusun dah tugas2 rasmi dan arahan2 yang perlu dilaksanakan...

takpe la kerajaan bg hadiah raya kena la keje rajin mane tahu hujung tahun dapat bonus ker hauahahahahah berangan di pagi hari nampaknya aku..

so disebabkan kebosanan org suma dh balik kampung, maka aku pun menyiapkan checklist tugas je la..

harap2 sesapa yang memandu pulang ke kampung tu berhati2 yer.. ingat org yg tersayang...


p/s: projek raya aku tgh plan dalam kepala...

2 comments:

gadisBunga said...

fiza, selamat buat checklist! :D
selamat hari raya, maaf zahir batin.

cik fiza said...

GB : tq2! selamat hari raya juga... kita jumpa selepas raya yer..