CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 28, 2010

Siapa yang tak nak disayangi?????

Semua orang dalam dunia ni nak disayangi..
tak kira la kalo hati dia keras macam batu ke ape ke tetap ada sekelumit perasaan nk disayangi dan dikasihi orang lain..
tak kira la awek ke, balak ke, mak bapak ke..
yang penting nk disayangi..


Kalau perangai kita baik,
ramai orang sayang..
kalau perangai kita tak baik,
ada yang sayang tapi sikit je laa..

ape aku merepek ni ek?
ni la bahana keje dh banyak sgt pastu malas wat keje dok ngarut taip2 kasih sayang uhhuhu~~








tolong doakan aku leh?

8 comments:

hamzah ian said...

semua orang nak

nurkaloi said...

ngehehehe
kasih sayang itu tali
kasih sayang pengikat diri
kasih sayang tiu titi
kasih sayang penghubung diri

cilok lgu nsyid mane ntah
dah lupo plak
susunan ayat kurg psti...hehhe

cik fiza said...

hamzah : ko mmg nk je

nur : wah siap letak lagu nasyid... best2 :)

gadisBunga said...

ehem....dah bermadah2 puhjanggah dah nih....tak lama la tu..huhuhu

just a little advice: bersederhana. sebab dgn bersederhana sajalah kita akan dpt rasionaliti utk menilai. sebab bila dah angau, kompem buta. okeh!


selamat mencuba. :D

nurkaloi said...

hehehehe....
mekasih...mekasih...

sani said...

tape ber-blog tatkala keje ngah bnyk cik fieza...itu name nye multi-tasking hehheh

siti dahlia mohd rosle said...

aku sayang orang yang suka berlari ke dewan makan dengan aku...

aku sayang orang yang suka gelabah tak pasal-pasal..

ada tak orang macam itu ye..heheh...

cik fiza said...

GB : thx 4 the advice dear.. mmg angau suma dh x nampak huhuu

nur : sukanya dia.. hehehe

sani : multitasking la sgt incik sani oi.. tp mmg kna multitasking kalo tak mmg x sempat wat ape pn..

dahlia : uwwaaaaaaa.. ko mengingatkan aku zaman sekolah kita.. zaman nakal2 lari ke dewan makan n gabra yg mengganas heheheeh.. gabra tu ada kureng sket.. lari pi DM tu.... sgt rindu!! jom kita pi SAMURA b4 ko kawen.. kita lari....