CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 12, 2010

Aku Bukan Anak Patung

Aku bukan anak patung
boleh ditolak ke sana ke sini sesuka hati
aku pun ada perasaan juga
semua orang nk yang terbaik
aku pun nak yang terbaik
tapi perlu ke tergesa-gesa memaksa-maksa mcm tak fikir langsung perasaan aku ni
ape aku xde hak ke atas diri aku sendiri
xde peluang ke untuk aku tentukan hidup aku sendiri



oklah.. biar la ape nak jadi
aku dh penat.
nasib la badan.
tanggung sampai mati.

3 comments:

gadisBunga said...

papepun...biar sekufu...(ish racun...heheh)

cik fiza said...

GB : sbb kn perkataan sekufu ni la idup sy huru hara hari ni :(

nurkaloi said...

dah lame gile tak renang kat blog cik fiza...sori yer...rupenye mcm2 mslah cik fiza skrg yer...
meh ikut kaloi renang-renang tengok dunia...dont be sad yer..