CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 13, 2010

Baju Pengapitku Hancur~~~

Adoiiiiiiiiii~~~

Terkilan giler ahad aritu pi amik baju yg aku tempah kt tailor..

Baju untuk jadi pengapit BFF aku...

Makcik itu sudah salah buat baju ku..............................!!!!


Sedey giler.. xde design langsung... kurung moden kosong...


Disebabkan aku rasa x puas hati, terus pi kedai bunga cari labuci utk tampal2 kt baju...

Satu keje plak nk menjahit cz aku dh sgt lama x jahit labuci ni...

mula2 start mmg pening berpinar la mata den...

Alhamdulillah bahagian lengan dah selesai.. kalo aku rajin aku jahit kt bj kalo x bye2 uhuhu~~



Esok akan gerak ke Tampin Insya Allah.. Doakan aku selamat pergi dan selamat balik...



p/s: kawan baik susah senang dari tingkatan 4 akan berkahwin... Norazimah binti Zainal, aku doakan kamu dan Loqman Hakim berbahagia hingga akhir hayat dan dipermudahkan semuanya... semoga kalian berdua tabah dan cekal menghadapi cabaran yang mendatang... aku sebagai teman sentiasa doakan yang terbaik.. amin...

8 comments:

Poyaty said...

wahhh, jd pengapit fizzie. x lame lagi la tu. hehehe

MasZuber said...

heheee,

jgn kene badi pengapit sudah.. :)

nways selamat pergi dan pulang dari kenduri yea..:)

Amri Rani said...

bagus la cari pengalaman....
nti ble dah mahir...
ms tu la "time" awk plak kannnn?

cik fiza said...

yaty dear : huhuhu~~ xtau la yati.. jodoh kita xtau kn..

mas : dear sis, tq2.. doakan sy selamat pergi dan balik yer... :)

amri : masa time sy tu xtau lg ler bila nyer.. tp blaja dr pengalaman org sekeliling :)

Zezebel said...

Semoga fizza selamat sampai ke tampin. Amin.

PS: keja kat INTAN ke?

Amri Rani said...

Cik Fiza :

Jodoh prtemuan, ajal maut tgn tuhan...
moga2 cpat smpai seruuuuu....

cik fiza said...

zezebel : tq dear.. yer kje di sana.. penh dtg kursus sini?

amri : terima kasih.. doakan sy yer :)

SyidaGorjes said...

sabarlah, mmg banyak dugaan utk kita bila nak kawin ni....(bercakap dr pengalaman)