CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 7, 2010

Di Tag Cik Nur Kaloi ; Cikgu Dahlia, Gadis Bunga; Poyaty; MasZuber dan SSySara Sila Jawab :)

Disebabkan sy telah di tag oleh cik Nur maka dengan berbesar hatinya sy jwb ler soalan2 cepu emas perak dan gangsa ini yer.. :)


1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

purse, hp, nyawa, kesihatan


2. benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?

Hadiah perkahwinan untuk sahabat baik ku Azimah Zainal hehehe~~


3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?

Dimana2 pun takpe.. tapi nak lalu bawah pedang ~~


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

Ya~~ (muka bercahaya)


5. berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?

Kalau boleh selama-lamanya~~


6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?

Majalah Pengantin.. hihihi~~ muka miang je~~


7. dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?

Times Square or KLCC


8. apa name penuh korang?

Comot bt Comel


9. antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?

Mak~~


10. namakan orang yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?

Semua orang betul2 jumpa..


11. adakah korang basuh baju korang sendiri?

Of course~~ I anak dara contoh.. basuh guna tangan lagi tau~~


12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

Mana-mana yang sejuk dan cantik


13. pilih satu, peluk atau cium?

Soalan tak hinggat ni...


14. beritahu 3 benda tentang orang yang tag korang?

Sempoi, cute dan manja gituuu


15. 5 mende yang korang sayang sangat dalam hidup korang?

Keretaku, HP ku, Jam tangan Casio (beli 1st time dapat gaji), Kamera ku (ini beli masa dapat gaji kt UPM), baju kebaya nyonya (hari ni aku pakai hehehehe~~)


16. 5 lagu yang korang suke dengar?

Dealova by Once
My All by Mariah Carey
Sejiwa by Spring
Dingin by Ziana Zain
Setia ku korbankan by Fauziah Latiff


17. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

30 Mac 1985 Tahun lepas celebrate di Sekolah Kebangsaan Pelabuhan Klang sebab jadi cikgu~~


18. 5 orang blogger yang korang nak tag

Dahlia
Gadis Bunga
Poyaty My Real Life
Mas Zuber
ssySara

19. cerita cikit blogger pertama yang korang tag

Cikgu Dahlia sahabat lama sahabat susah senang dari zaman sekolah dlu... :)


Kepada rakan-rakan yang telah di tag sila jawab yer.. :)

11 comments:

nurkaloi said...

weee~~~ suke suke
waahhh lalu bwah pedang
nak ikowt leyh???

yeahh dipuji manje
hahah
mekasih mekasih

cik fiza said...

nur : nk lalu bwh pedang skali yer? boleh dik..

nurkaloi said...

hehehe o.k
t jgn luper ajk eah eah

gadisBunga said...

ha GB dah kene tag...ok nanti GB publish entry. tq fiza :)

siti dahlia mohd rosle said...

kamu membuatkan air mataku bergenang! kamu sahabat dunia akhirat..terima kasih!

cik fiza said...

Nur : iyer syg.. x lupa..

GB : sila wat ek cik GB yg baikkk

Dahlia : sama2 kasih.. syg kamu dunia akhirat..

Poyaty said...

ohoooo, akan di buat fizzie. hehe

izee said...

izee dtg lepak2 sini..smla ite ek..Dingin by Ziana zain feelingg babe..

cik fiza said...

izee : selamat dtg lepak2 cik izee.. dingin mmg feel.. kalo pi karok nyanyi tu mmg menyayat hati..

hamzah ian said...

tag tag tag

Poyaty said...

fizzie amek award ye :D