CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 18, 2010

Hatiku Sakit~~

Memang sakit.. sakit sangat...

Nak lari je dari sini boleh tak?

Masalah dah sedia banyak tambah lagi masalah...................................................!!!!




Sakit hati pun tetap kena senyum....

Tapi senyum pura-pura...

Muka tak ikhlas... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....




Tapi ape pun kena la kuat juga...

Nak tak nak kena tempuh......

Derita pun aku sorg la tanggung...............................................




p/s: semua org tak tahan... semua org pergi dari aku.....

12 comments:

Heidi Shafiq said...

sabar itu ialah sabar.. hehe.. :)

MasZuber said...

ala..

cian cik fiza...

kenkadang kita rasa memang macam tue..tp sebenarnya perasaan kita aje..sabo yea..

akak pun tgh berperang dgn perasaan sendiri nie. assumption memacam, tp takpe la, berserah jea..

cik fiza said...

heidi : tgh byk2 bersabar.. makin sabar makin diduga tu yg rasa x tahan...

mas : sis, mmg bila fikir2 balik perasaan sendiri je tapi kdg2 bila perasaan sendiri dh ok, org lain plak membaling batu di air yg tenang... tu yg makin rumit huhuhu

*luv Syahnia* said...

sabar yea kakk
dugaan smua tu
hope akak tbah walau perit
utk dterima..

salam pknalan dr ain ;)

cik fiza said...

ain : terima kasih atas sokongan :) rajin2 la singgah ke sini yer...

hamzah ian said...

senyum lah senyum lah.. ahai

Poyaty said...

kenapakah fizzie?

semua tgh dilanda masalah skang

seorg kawan boleh ckp

sabar ye :D

elmo gemOk said...

relax beb, sila kewl can diri ok, jom kite duduk mcd, sane sangat sejuk!

nurkaloi said...

cik fiza naper niee....alahai kuatkan semangat yer...tabah hadapi dugaan...

p/s:: kaloi ade...leyh tman cik fiza renang hari hari...hehe

Amni said...

makin banyak masalah, makin la kita matang kan? keep strong dear! =)

Poyaty said...

fizzie ade tag. sila buat. hahaha

Pencacai Alim said...

istigfar...