CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 4, 2010

Kenapa Perlu Memilih?

Tak faham aku..
nape perlu memilih..
tak kenal lagi org tu dh jatuhkan hukuman..

kan tak adil..
kalau kita di tempat org yg dituduh
apa rasanya?
sedih..

hari ni kita memilih
esok2 org lain wat kita mcm tu pula...


Ya Allah,
semoga apa yang kami rancangkan dipermudahkan olehMu..

10 comments:

nurkaloi said...

hmmm tu laa memang sedih
tp sometimes sye pun wat salah gak
suke judge books by its cover

tp...i always lyn org len dgn baek...i guess laa...hehe

cik fiza said...

nur : mmg kdg2 kita akan mcm tu.. tp ada masa kita kna la neutral..

~nazma said...

for me, memilih tu tak salah, sebab semua orang berhak buat pilihan..

cuma jangan terlalu memilih, sehingga nampak orang je salah, dan kita semua betul..

sekadar memberi pandangan =)

cik fiza said...

azma : tq dear.. setuju juga ngan pendapat tu.. kena sederhana dan tidak berat sebelah huhuhu

gadisBunga said...

hm...complicated je bunyi nye. huuu~

cik fiza said...

GB : sgt complicated... very critical huhuhu~~

MasZuber said...

takpela fiza,

selagi pemilihan itu tidak melibatkan judgement yg keterlaluan, ok kot. memasing ade kelebihan dan kekurangannya even diri kita sendiri pun..

pilihla memane yg bole terima kekurangan kita..

my 2 cent.

cik fiza said...

mas : tq dear 4 the advice.. mmg sy nk cari yg leh terima kekurangan sy... huhuhu~~

hamzah ian said...

weh cikgu..


memilih ape ni????

cik fiza said...

hamzah : uit sejak bila lak aku jd cikgu ni hamzah.. memilih byk pilih2 ni laa...huhuhu