CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 22, 2010

Tolong Jadi Orang Berakal Sikit...

Memang kdg-kdg rasa geram dan sakit hati ngan manusia2 yg buat ape2 tindakan tanpa gunakan akal fikiran..

Main ikut suka hati dia je.. dah la melibatkan orang lain plak tu..

Alahai pompuan...

Jauh mane ko bleh lari... alih2 ko jumpa gak muka2 org yg ko fitnah tu...

Yang pasti hukuman Tuhan takkan lepas la...


Pandai reka cerita pandai la tanggung...

Memang talam bermuka2....

Pelakon terbaik la ko ni.....


Kepada yg teraniaya xpe.. doa org teraniya termakbul...



p/s: satu hari nnt ko jatuh terduduk org ketawakan ko, ko jgn marah sbb ko pn penah wat jahat cmtu....

5 comments:

gadisBunga said...

apesal la diorg ni suke buat bende2 macam tu....? huuu~

cik fiza said...

GB : xtau la dear.. sgt pelik manusia sanggup buat ape saje demi capai ape yg dia nak walaupun jatuhkan org lain..

fikaryna said...

buat baik dibalas..jaat pun dibalas..

Allah Maha Mengetahui..

sabo yer dear sis..

Heidi Shafiq said...

ish..no comment.. :P

cik fiza said...

mama ryna : btul.. setuju ngan mama ryna.. mmg bersabar la juga ngan kerenah org sorg ni..

heidi : huhuhu ~~