CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 29, 2010

Yeaaahhh Malaysia Menang... Yeahhh dapat cuti..

Wah2 semua melompat2 gumbira bila kita menang malam tadi huahahahahaaha~~
Tahniah dan syabas utk player Malaysia..
Kagum tgk dorg ni sbb corak permainan dorg cam best jek (wpn bukan pakar bola utk ulas)
Aku tgk bola sorg2 sambil menjahit labuci di baju..
Saje nk mulakan hobi melupakan masalah2 negara yg dtg dalam hidup..
Sebab azam thn baru tak mau sedey2 xmau nangis2 murung2...
Cari sesuatu yg leh menggembirakan..

Ok tak??

Sempena cuti esok, aku dh atur plan ngan BFF utk kuar beryimba2 tapi lokasi tak tahu lagi dimana... mereka turun ke KL dari Sabah dan Pahang untuk hangout bersama2.. Yang Sabah tu mama buyung hihihihi~~

So sempena cuti meh la kita manfaatkan dengan mengisi masa dengan benda2 yg menggumbirakan.. ingat! esok hari jumaat.. ore jante kena pi solat jumaat...


p/s: seronok bila org lain seronok...

7 comments:

~♥ iella ♥~ said...

wahh..dah full program utk esok nie..

Meriah Malaysia menang...YahooOOo..

http://fadthnwan.blogspot.com

gadisBunga said...

be happy ok. taknak murung2. senyum selalu. dah cantik nanti nampak bertambah cantik. :)

Pencacai Alim said...

lagi syok kalau dpt cuti, harga minyak turun dan gaji naik..

cik fiza said...

iella: tu la mmg full dh esok.. jumpa member2 mmg seronok..

GB : GB pn kna happy2 tau.. aja2 fighting!!

Pencacai alim : alaa.. kita syukur la ape yg dapat ni... :)

fikaryna said...

rase cam nak g genting..tp mak buyung x aci dah g sana kan..huhu..

nurkaloi said...

yeahh cuti cuti....
kaloi nak renang-renang kat sume perairan di malaysiaaa
ok tak
hahah

cik fiza said...

mama ryna : mama buyung kena jaga diri bebaik.. nnt dh kuar baby baru pi ek..

nur: amboi.. cuti2 malaysia kaaa