CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 13, 2011

Adakah Saya Gadis Kontroversi?? DAHLIA; POYATI; AINAL; SALWAHIDA; NANI; MAMA RYNA

Tajuk biar gempaq hehehe...

TQ to my dear sis Mas Zuber yang menge'tag' den untuk menjawab persoalan yang kali ni tidak banyak...

Mari kita lihat siapa yang kena....


Senarai Soalan:
1. Apakah hobi anda?
2. Senaraikan tempat-tempat yang ingin anda pergi.
3. Sikap positif yang anda miliki.
4. Sikap negatif anda.


Jawapan bagi setiap persoalan di hati :P

1. Hobi sekarang ialah menjahit-jahit labuci pada baju-baju kurung lama supaya di perasan nampak seperti baru huhuhu~~ selain itu tgk movie2 lama agar menghilangkan kebosanan apabila duduk sendiri di rumah..

2. Tempah yang nak pegi ni xde la byk sgt... sbb aku bukanlah insan yang suka sgt jln2.. tp berminat utk ke tempat yg panoramanya indah.. jepun ke korea ke.. Paris pun ok juga... tapi sebenarnya dalam Malaysia pun x habis jln lagi hihihihi

3. Sikap positif ni xtau la nk ckp ape.. mungkin agak patuh pada arahan atau kata lainnya skema, suka berkawan ngan suma org dan juga peramah..

4. Sikap negatif ialah sgt mudah percaya org, cepat kesian, selalu fikir bukan2 yang kdg2 menyusahkan diri sendiri huhuhu adakalanya kalo malas aku dtg mmg aku jd sgt2 pemalas huhu


Jadi aku akan tag beberapa org..

1. Cikgu Dahlia
2. Cikgu Poyati
3. Dr. Ainal
4. Cik Puteri Raidah
5. Puan Salwahida
6. Budak kecik Norain Hanani
7. Mama Ryna

Silakan jawab tag ini yer jika free...

nota kehidupan: hidup ini mencabar... ssh nk puaskan hati semua org

7 comments:

FATIN MRAZ said...

salam ziarah.. pink nye umah die.. ;)

MasZuber said...

huhuhuhu

thnax fiza:)))))

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

nak puas kan hati sendiri pun masih tak berjaya .. macam mana nak puaskan hati orang lain.. ek..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ziarah di sini, smbil baca tag di atas:)
happy saturday sis

HiSaM ! ! ! said...

puaskan hati mmg ssh...puas kan nafsu lg ssh...huh

en_me said...

rajinnyerr wat tag.. ehehe

Poyaty said...

lohh, kena tag rupanya. baiklah. akan di bikin kelak