CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 9, 2011

Kalau minta bayaran tapi takde bukti sahih leh percaya ke?

Ermm... sedih juga..
benda ni dh berlalu 3 tahun.. skrg br nk tuntut dan sbgnya..
padahal masa kejadian tu dulu aku dah call pihak bertanggungjawab tanya status..
mereka kata kalo nak bayar pn x tau saluran mcm mana..
now after 3 years minta balik sederap.. mana lah mampu...
pastu xde surat hitam putih utk minta pembayaran..
nnt kalo dibayar buatnya pihak yg lain buat tuntutan lagi mcm mana..
aku xde bukti..
then perli2 kt FB ckp wat2 lupa..
ape kes :(
sedih juga.. sbb baik ngan insan tu dlu tp rasanya bila masuk bab duit2 ni jd lain plak..
aku minta petunjuk dari Allah.. takut juga ada yg teraniaya..
tapi xde black n white cmne nk bayar huhuhu~~

p/s: layan movie mmg best...

4 comments:

cikceriacorner said...

sabau ye..dugaan tu..:)

gadisBunga said...

bayaran ape ni cikFiza? bukan ptptpu kan?

cik fiza said...

cik ceria : tq2.. cuma bimbang juga sbb takut dikatakan sengaja :(

GB : bukan PTPTpu.. yg tu mmg byr seperti biasa.. cuma nampak utang tak kurang2 plak huhuhu agaknya tunggu kawen org kaya leh langsai suma kut hihihihi

Heidi Shafiq said...

tye la terus terang.. :)