CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 1, 2011

Tag Dari Incik Syair Si Para-Para

Telah di tag oleh incik Syair si Para-Para..

Oleh itu sy dgn besar hati dan terharu nye akan menjawab persoalan2 itu...


apa benda penting dalam hidup korang?

Nyawa
Keluarga
Kasih Sayang


benda terakhir yang korang beli gune duit korang?

Semalam Shopping Sakan kt Wakaf Che Yeh, Pasar Siti Khadijah n RANTAU PANJANG!!!
Macam2 beli rasa segan nk tulis hihihihi~~


dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?

Errrmmm.. angan2 tu mmg byk.. tp rasanya nk tema putih kut... aman damai...


adakah korang sedang bercinta sekarang?

Its complicated..
tapi kalo ada yg berminat or ada calon2 yg sesuai borang buka lg :P


berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Kalau ada jodoh nak selamanya..


di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?

mana yg sesuai


novel/buku/majalah terakhir dibeli?

Majalah pengantin


apakah nama penuh korang?

Norhafizah



antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?

dua2


namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?

Takde


adakah korang basuh baju korang sendiri?

Haruslah...


dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?

ermm... tempat yg ada ketenangan


pilih salah satu, peluk atau cium?
both~!!


beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?

1) seorang yang baru dikenali melalui blog
2) baik sbb tagg sy :P
3) perkongsian dlm blognya yg menarik

Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
HP - sbb orgg nk contact
ATM card - sbb amik duit
Car key - sbb nk gerak
Car - sbb senang nk ke mane2
kunci rumah - mesti la nk masuk umah


lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
sejiwa by spring
dingin by ziana zain
hati yang kau sakiti by rossa


bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?

30 mac 1985
sambut nye sederhana je, bagi cupcakes ngan team sekerja..

nak kena tag org ek??

  1. yati
  2. kembang perawan
  3. mastura zuber
  4. gadis bunga
  5. ardzman
  6. boneka dalam cermin
  7. pencacai alim
  8. ayin masliza
harap2 sudi jawab tag ni yer :))

nota kehidupan: cara pembawakan diri kita mempamerkan latar belakang kita

6 comments:

Poyaty said...

fizzie, mcm ternmpk nama haku? haku kah? kahkahkah. oh nooooo

cikceriacorner said...

hehhehe..

selamat menjawab tag sape yg kene.

huhh..selamat akak..heheh..:)

MasZuber said...

hehehee tenkiu kerana mengetag.

akak dah jawab tag ini sebelum ini. bole rujuk entry2 sebelum ini ya..

muah muah

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

alahai nama gua pun kene petik ke..

kalau nak buat buat tak nampak buleh tak?

Poyaty said...

fizzie, ade tag. buat taw, jgn lupa :)

gadisBunga said...

laling, thanks for the tag. in fact kite dah buat tag ni dulu. hihi~

http://www.gadisbunga.com/2010/10/menjawab-tugasan-pertama-setelah.html