CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 9, 2011

Mak Tanya Pasal Kawen Terus Sakit Kepala~~

Adoiii~~
Semalam aku ok je..
Riang gumbira turun meeting suma..
Tetiba ptg *tet tet tet tet* (abaikan kalo x mcm bunyi sms hihihi~~)

"Kak kalo free call mak"

Aku cam dh dpt tangkap dh ada la hal nye ni...
Terus aku call...
Mula sembang biasa pastu tetiba tanya pasal kawen.....

Argh!!!
Sakit kepala akuuuuuuuuuuuuu huu~~
Panjang lg citer nye tp mmg dh x tahan pening kepala...
Malam td pn cm ssh nk tido...
Mak rilek je..
Aku pn try rilek...
Tapi agaknya sbb fobia ngan kes slu2 tu yg dgr pasal kawen kuar dr mulut mak terus sakit kepala... tu yg ssh tu...

Harap2 sumanya ok...

nota kehidupan: susah nak gembirakan orang lain....

13 comments:

gadisBunga said...

erk. mak tanya ke? tidak!!!!!

cik fiza said...

GB : tu lerrr.. dh start balik dhhh....

Pn Syg kpd En. Beh said...

On behalf Mak: Mak mana yg x risau nak OOOIIIIIII....

jeBateja said...

aikk...pening kepala...waka...waka...den dulu awekz ajak kahwin...terus pengsan 3 hari 3 malam....

awekz den dtg rumah mak...mak den suruh masak...ahakz...nasib baik lulus...

- GC - said...

eh, pehal mak aku dlu tak penah tanya pun.. ngeh3x..

Sharinginfoz said...

hmmmmm parents memang nak tahu sangat mengenai perkara macam ini

Zuwairi Aiman said...

mak awk perihatin sungguh..

Cikgu Den said...

parents nak yang terbaik je.

Semarak Api said...

hehehe..kdg bile tgk kwn2 ank2 dorg dah rmai kwen,da ade ank,mgkin tdetik lm ati dorg,bile plak la ank aku ni..

Ayin Masliza said...

Ok leh tuuuu.... mak tolong carikan calon... siap sedia Fiza... nanti mak tepon, kata ada org masuk meminang.... heheheh

Najwa Aiman said...

Kawin... baru dapat gembirakan orang lain dan DIRI SENDIRI... eheks...

niesz said...

hehehe..best nye kawen kan..tp tu la, mayb belum masenye lg..

si para para said...

mood nak kawan tengah datang ni.hehehe tak nak kawen ke?