CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 5, 2011

Sibuk Tak Menentu~

Alhamdulillah..
Allah dah berikan kesihatan pada aku untuk bernafas lagi...

Dalam 3 minggu ni macam-macam pengalaman baru yang aku dapat..
Nilai setiakawan..
Kesabaran..
Ujian Allah pada keluarga...

Banyak sangat nak share ttg suma ni tapi tunggu kesempatan masa..
Sekarang cuba nk selesaikan tugas2 yang tertangguh..

Tahniah kepada yang dapat anugerah Perkhidmatan Cemerlang tahun ni..
Semoga dapat kekalkan prestasi cemerlang tu sampai bila2 yer...

Kepada sahabatku Nabila Ramlan, semoga kamu bertabah hati dan terus menjadi wanita besi.. semoga lekas sembuh dan dapat dengar balik kamu ketawa dan tersenyum riang...


Akan sambung bersiaran kemudian kerana sedang dalam usaha siapkan Garis Panduan untuk tugas..


Nota kehidupan: sakit pembersih dosa...

6 comments:

jeBateja said...

hang tak dapat ke anugerah cemerlang....? ishh...hang tak cemerlang ke..??

cik fiza said...

jebat : x cukup cemerlang lg la cik oiiii.... kena usaha gigih lg...

cikguden said...

nak APC jugak...

aku suka coklat. Korang?

gadisBunga said...

sakit akan menghapus dosa apabila kita redha. hai fiza! :D

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

Akan sambung bersiaran kemudian ...


gaya macam radio rtm .. keh3


:)

cik fiza said...

cikgu den: nk APC? nnt sy bagi yer hihihihi

GB: yup btul sis.. kita yg sihat kena hargai kesihatan yg ada.. hello GB dear

ardzman: amboi2.. mcm radio rtm plak yer..