CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, September 30, 2011

Sibuk ke Buat-Buat Sibuk?

Salam All...

Ini serius.. memang sibuk.. balik dari bercuti sakan raya mmg aku sibuk...
Tugas dan tanggungjawab yang berderet2...
Nak citer satu2 tapi tu la tgn ni punya la malas nk menaip...
Banyak gak kisah2 benar dan pengajaran yg nk kongsi untuk renungan bersama.. ecewaaahhhh

Pengalaman banyak mengajar dan mendewasakan...
Tapi sebagai manusia tak lari dari buat kesilapan kn...
Aku kena la belajar kawal diri dan emosi sebab akhir2 ni emosi aku mmg melampau2 emo..
Kalah primadona..
Salah sikit mengamuk saje..
Bawak kete pun dah jadi membaran...
Ntah kenapa ntah bertukar menjadi ganazzzzzzzzzzzzzzz...


Nak belajar bertolak ansur dan bersabar...
Dulu aku penyabar sgt skrg ni ntah la...
Kesian ^Dia^...

Kawan-kawan, doakan mak n abah aku..
Insya Allah kalo xde aral akan mengerjakan haji..
Mungkin penerbangan lewat sikit la sbb pi pakej...

Mesti syahdu raya haji tahun ni huhuhuhuhu~~

Nanti sambung citer lagi..


notakehidupan: terlajak perahu boleh undur, perlajak kata??

4 comments:

ayin said...

terlajak perahu boleh diundur, walaupun macam penat sikit nak lawan arus. kalau terlajak kata, terus minta maap..... heheheh

gadisBunga said...

semoga mak ayah fiza selamat pergi dan pulang. :)

azieazah said...

Moga ibubapa FIZA selamat pergi dan selamat kembali...

nurkaloi said...

wahh alhmdllh dpt g haji yerk
parents kaloi tak dpt g lagi

lepas cuti raye masing sibok kannnn
ok pic header comey hehe