CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 2, 2011

Merajuk Hati~


*kredit gambar google

Tua-tua merajuk buruk kn?



Tapi nk buat macam mana mmg dh tua dan suka merajuk huhuhu~~







Sejak akhir-akhir ni lekas benar tersentap..



Memang sah la sebab hormon tua aku ni dh tak betul..







Tapi kdg orgg sekeliling ni mcm hati kering kut..



Nak menjatuhkan airmuka org lain tu tak beragak..







Cuba bayang kalo anak dia yg kena mcm tu...



Ape perasaan...



Dendam kut kt aku ni huhuhu~~



Aku tak usik dorg ape2 pn...







Uwaaaa~~



Masih dalam mood merajuk dan down...



Nampak mcm ketawa tapi hati luka..











notakehidupan: Salam Aidiladha untuk kawan-kawanku sayang~~

4 comments:

nurkaloi said...

heheh kaloi muda pun kuat sentap jugak perr hahaha

selamat hari raya sis !!!

jeBateja said...

hang ni...nak merajuk pun bg le taw sebab nya...leh kita org pujuk....ahakz....ala cian intan payung bucuk....ahakz

BonekadalamChermin said...

tu maksudnya awk insan yg normal!



cheers!!

cikguden said...

selamat hari raya korban.

fiza di tag