CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 28, 2011

Azam Tahun Baru... Eh? Bukan Azam Tahun Lepas ke?





Huhuhuuuuu~~~



Beberapa hari je lagi dah nak melangkah ke tahun 2012..



Tahun baru mesti nak pasang azam baru ye tak??




Tapi aku rasa azam aku ni dah berapa tahun asyik la dibawa ke depan sebab tak tertunai..

Takpe la.. azam yang satu tu memang bukan kuasa kita.. Moga Allah permudahkan...

Baiklah kawan-kawan..




Azam-azam yang aku nak try tunaikan tahun ni ada la beberapa..



Kebanyakan nye lebih kepada kerjaya la..





(credit pic Google)



  1. Insya Allah aku akan ditukar lantik ke jawatan baru awal tahun ni.. Jawatan apa tu biar nanti surat sampai baru aku maklumkan.. So seperti biasa kalo dah keje baru semangat kenalah baru.. Perlu lebih Alert, Rajin (sebelum ni malas2 sikit), Banyak Bertanya dan Bersiap Siaga (perghhh mcm tentera dahhhh), dan yang penting Membina Networking Yang Baik (sebab tempat baru kan)



  2. Alhamdulillah rezeki Mak dan Abah, Mahligai Impian kami (bukan besar pun tapi selesa untuk sekeluarga) dah siap dan sedang dalam ubahsuai sikit.. Makanya... aku telah diberikan mandat untuk sponsor set meja makan dining hall... yaaaaa.... itu diaaaa... dan kami sekarang pn dalam proses survey dan beli-beli keperluan rumah... doa2 kan kami murah rezeki ya..


  3. (credit pic Google)


  4. Seterusnya.... Kumpul duit banyak2 sebab rancang nak pi Umrah.. Insya Allah...



  5. Kumpul duit juga untuk beli hartanah sendiri... sementara bujang-bujang ni kumpul sikit2 kan...



  6. Cuba memperbanyakkan ibadah2 yang selama ni agak bermalas-malasan dibuat... Semoga Allah memberikan aku kemudahan dan meringankan aku yang malas ini...

Tak banyak tapi tak tahu boleh capai atau tidak...


Doa-doakanlah ye kawan-kawan..



notakehidupan: kawan ramai naik pelamin, citer pasal anak, aku? citer pasal ape ek?

4 comments:

nurkaloi said...

kaloi pun nk g umrah
teringin nak ikut mak g bulan 3 nanti
tp duit tak ckup lagi
so mak pergi dulu
kaloi pergi lain kali huhuhu sodih raso eah

cik fiza said...

kaloi: xpe la dik.. kita kumpul duit sama2 dlu ekkkk

gadisBunga said...

bab gi umrah - sama! nak sgt jejak kaki ke sana~

cik fiza said...

GB: insya Allah moga2 Allah menjemput kita sbg tetamu ek sis...