CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 25, 2011

Menawan Puncak Genting

Alhamdulillah perancangan sekiann lama utk ke Genting berjaya tunaikan..
Kira wish list tahun 2011 ni ala2 dh berjaya la...
Walaupun tak cukup team tapi sampai gak la..
Kita layan gambar2 ek..



Baru sampai.. pagi2 buta dah sampai tu yg berkabus tebal..






Dengan adik..


Beria muka main game Bumper Boat ni hihihi

Best ada banyak lagi gambar tapi tak sempat nk upload..
Cuma stress sikit walaupun pi hari kerja masih berduyun orang di Genting..
Terpaksa beratur 1 jam utk naik satu mainan yang main nye tak sampai 5 minit huhuhu~~

notakehidupan: kenangan terindah disimpan dalam memori umpama album...

7 comments:

Juliet_iRa~" said...

hee best2..

teringat ms g genting last year kot..:D

Anonymous said...

Waaa...nak ikut, knp x ajak..

jeBateja said...

wow...mcm kat Swiss lah....tebal bangat kabusnya....ahakz

cik fiza said...

juliet: best kn... sy suka sejuk2.. lama dh x pi.. last pi umur 9 tahun hahaha

anonymous: cmne nk ajak, siapa kamu pn xtau huhuuhu

jebateja: haaa... best tau jebat... sejuk giler menggigil...

Wak Gelas™ said...

wak pon dh lame X pegi genting jugakkk..,, eeeeE wak dh dateng niiii nk komen komennnnn..........

gadisBunga said...

saya tak penah gi genting. tapi baru2 ni tergerak rasa nak pegi sebab nak tgk landscape nya. :)

cik fiza said...

wak: silalah pergi wak.. bawak keluarga jalan2..

GB: GB dear, kalo nk pi jgn pi masa cuti sekolah.. sumpah tobat ramai org... nk menikmati landscape pn x sempat huhu