CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 11, 2012

Farewell My Dearest Friends~~




Kalo lambai2 cmni mesti sedih...





Ops! Bukan farewell untuk geng2 blogger tapi farewell untuk kawan2 di sini...


Aku akan menamatkan perkhidmatan esok dan mula bertugas di lokasi baru..


Ada jamuan perpisahan esok dan hari ini..



Tak tahu nak gambar perasaan mcm mana..

Sedih,, hiba, terharu, mcm2 lagi...


Ada kawan-kawan yg minta supaya aku tak pergi tapi apakan dayaku.. jawatan sudah tiada disini


Izinkan ku pergi~~



Nanti aku akan update gambar2 sepanjang 2 majlis ni berlangsung..

Serius sekarang airmata sgt murah..


Citer2 je nangis...

Memang cenggeng huhuhu~~


Nota serah tugas pun dah siap sedia..




notakehidupan: aduhai hati, bertabah lah kamu..

8 comments:

Dira Arzmi said...

sabaq ye nek...ade hikmah disebalik kejadian...insyaALLAH..:)

cikceriacorner said...

pengalaman yg sukar dicari..xpe..selamat bertugas ditempat baru...:)

cik fiza said...

dira: huhu tgh sabar ni cu~~

cik ceria: terima kasih sis..

jeBateja said...

wahhh...lebih bosa le gaji hang...belanja ABS special satu...ahakz

cik fiza said...

jebateja: xdo makna nye gaji bosa.. sama je hihihi nk blanje dtg klang :P

jeBateja said...

Lahh...duduk KLANG je....err..jauh jugak tu...ahakz

Ain Atika Zailani said...

aloo nak pergi dah...nanti kawan2 tu rindu...

ardz marn said...

tak sabar nak dengar cerita tempat baru...