CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 11, 2012

Setelah sekian lama...

oh rindu nak berblog..
tapi setiap kali bercita2 nk menaip cerita2..
akhirnya... ZZzzzzzZZZZZzzz...

Keje baru ni aku tak dibekalkan PC..
Maka bila berkongsi dan bos pulak selalu intai2 kami buat apa, xde la kesempatan nk update kt opis... dan juga ditambah dengan tugas yg sememangnya banyak dan tak menang tangan...

Banyak benar nk citer tapi satu je nk bgtau korg...

tgk la citer BUNOHAN...

memang best dan bawa kita berfikir tentang kehidupan... latar masyarakat kelantan... jgn risau ada subtitle hihihi~~

nanti aku hurai lagi ek..


notakehidupan: sejak2 nk menginjak setahun lebih tua, jiwa aku lebih sensitif..

3 comments:

Dira Arzmi said...

sama lah saya pun..jiwa kaco & sensitippppp.....huhuhu tp wan Don Know je...

gadisBunga said...

bunohan best ke?

cik fiza said...

Dira: hang jiwa kacau ke? mcm tak pn? jiwa hepi adalahhhh

GB: serius best.. utk yg suka tgk citer berfikir2.. sy suka citer ni.. natural...