CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 14, 2012

Pergilah kasih pergilah sayang..

Sebulan tak buka langsung blog ni...
Ada sesuatu berlaku yang sangat2 menyentuh hati sanubariku..

Banyak pengorbanan yang perlu dilakukan untuk meneruskan kehidupan..
Dan pengorbanan kepada diri sendiri untuk membahagiakan orang disekeliling..

Kawan-kawan,
Doakan aku tabah dan cukup kuat menghadapi dugaan-dugaan ku...



notakehidupan: senyum segaris hatiku sedih..

6 comments:

~nazma said...

semoga duka itu berlalu dan senyum manis kembali =)

si para para said...

setiap pengorbanan pasti mendapat balasan..

hajiMete said...

chenta x semestinye bersatu kanns.. uhhhuuu

jeBateja said...

wehhhh budak cun......memblog jugak hang erk....mana pegi aaaa.....rindu kat hang...uhukz

Ayin MM said...

take per, take time dear. akak pun dah berbulan tak bukak blog. ni baru nak start semula. take care yer dik. sabar selalu. hugs

gadisBunga™ said...

yang...still sad?